Organizacijski monitoring
Naš pristop odpravlja vzroke, ne simptomov.
Tako kot vsak posameznik ima tudi vsaka organizacija svoje šibke točke. Od tistih najbolj pogostih, ki ponavadi izhajajo iz kulture, politike vodenja in splošne kadrovske strategije do tistih subtilnih, ki vzklijejo iz posameznih kritičnih dogodkov in razsežnosti njihovega vpliva ne moremo vnaprej napovedati (npr. nikoli zares razrešen konflikt med dvema ključnima kadroma, ozko grlo na določenem delovnem procesu, ki ga vodstvo ne rešuje, ipd).
Težave, kot so konstantna fluktuacija, nezadovoljstvo ali nesodelovanje med zaposlenimi, upad prihodkov od prodaje in porast imidža konkurenčnih podjetij, oznanjajo stopnjo v življenjskem ciklu podjetja, ko lahko podjetje rešijo le še korenite spremembe. Periodične interne organizacijske meritve vam omogočajo, da težave pravočasno zaznate ter jih naslovite na način, da odpravite vzroke, ne le simptomov.
Omogočimo vam:
- oblikovanje in implementacijo najustreznejšega pristopa za spremljanje percepcije in počutja zaposlenih ter tudi poslovnih partnerjev ali strank,
- pravočasno odkrivanje težav in nevtraliziranje oz. omejevanje njihovih učinkov,
- učinkovito obvladovanje tveganj na kadrovskem področju,
- promocijo kulture feedbacka na vseh ravneh organizacijske strukture in tudi v vse smeri,
- izboljševanje izkušnje zaposlenih in nadgradnjo blagovne znamke delodajalca.