Transformacijski onboarding

Za večino delodajalcev je kadrovski postopek zaključen z izbiro osebe za prosto delovno mesto, najsi gre za zaposlitev nove osebe ali pa napredovanje oz. premestitev internega zaposlenega. V praksi pa se pogosto izkaže, da stvari ne potekajo, kot bi želeli in pričakovali, kar rezultira v  nezadovoljstvu na strani delodajalca in visoki stopnji stresa na strani zaposlenega.

Transformacijski onboarding je program vključevanja novega sodelavca v organizacijo ali redefiniranja vloge obstoječega sodelavca z namenom boljšega obvladovanja tveganj, ki nastajajo v procesu integracije posameznika v določeno ekipo ali organizacijo. Z vsako spremembo v ekipi se namreč spremeni tudi dinamika med njenimi člani, z učinkovito izpeljanim programom pa se transformirata tako posameznik kot ekipa v smeri najvišjih možnih sinergij.

Na razumevanje in delovanje posameznika v neki organizaciji vpliva veliko različnih dejavnikov, od osebnostnih lastnosti in preferenc, pridobljenih znanj in veščin, razvojnih vplivov okolja in izkušenj v različnih tipih podjetij ali politikah vodenja, stalnih ali trenutnih motivacijskih silnic do splošnih tržnih, gospodarskih in tudi domačih razmer. Zgolj obravnava posameznika v obliki kadrovskega razgovora ali enostavnejših oblik psihometričnega testiranja ne daje najboljšega odgovora glede ocene tveganja zaposlitve posameznika z upoštevanjem integracije k določenemu vodji ali ekipi.

Razkorak med pričakovanji v fazi zaposlovanja in dejanskim stanjem po zaposlitvi je lahko posledica parcialnega ali subjektivnega dojemanja ključnih točk v kadrovskem postopku s strani entitete, ki postopek vodi: od razpoložljivega nabora kandidatov preko stalnih ali trenutnih prepričanj sodelujočih v procesu izbora do kulture umeščanja nove osebe v organizacijo ter tudi spremljanja in vrednotenja uspešnosti integracije.

Proces transformacijskega onboardinga novim zaposlenim in njihovim vodjem omogoča:

  • napraviti prave prve skupne korake,
  • se izogniti najpogostejšim težavam, ki se v procesu onboardinga nove osebe lahko zgodijo,
  • učinkovito komunicirati na različnih ravneh organizacije in
  • vzdrževati ravnovesje med asimilacijo v pozitivne elemente obstoječe organizacijske kulture in hkrati transformacijo te kulture v želeni smeri.

Program je primeren za integracijo novih zaposlenih na vseh organizacijskih nivojih, še posebej pa se dodatni angažma priporoča pri onboardingu ključnih kadrov, kjer je hitra in uspešna integracija bistvena.

Kontaktirajte nas

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

EHC Partners