Selekcijska raven

Ali veste, koga vabite v podjetje?

Organizacije delujejo najbolje, ko prave ljudi postavite na prava mesta. Sliši se zelo enostavno, pa vendarle se v praksi zgodi, da se naše izbire in odločitve izkažejo za napačne. Rezultati niso takšni, kot bi si želeli, nezadovoljni so tako izbrani kandidat oz. novi zaposleni kot vodstvo, to nezadovoljstvo vpliva na splošno organizacijsko kulturo in počutje zaposlenih ter se nenazadnje izraža tudi v odnosu do strank.

Ljudje smo pogosto prepričani, da imamo »odličen občutek za ljudi«. V selekcijskem postopku se to pokaže tako, da kandidate »dobro preberemo« že na razgovoru in točno vemo, kateri kandidat je najboljša izbira. Pa je temu res tako? Izbiramo kandidata, ki nam je (podzavestno) najbolj všeč ali tistega, ki najbolj ustreza potrebam delovnega mesta in ekipi sodelavcev?

Znanstveno je dokazano, da…

  • je pogosto prvih 5 -7 sekund interakcije s kandidatom odločilnih v oblikovanju končnega vtisa oz. odločitve,
  • nezavedno dajemo prednost kandidatom, ki imajo podobne osebnostne lastnosti in nazore, kot mi sami oz. ki z nami delijo življenjske okoliščine, ki so nam pomembne,
  • dajemo prednost kandidatom z boljšimi komunikacijskimi veščinami in višjo emocionalno inteligentnostjo, tudi če ujemanje njihovih izkušenj s pričakovanji delovnega mesta ni optimalno.

Napačna izbira nas lahko veliko stane, ne le finančno gledano, ampak tudi z vidika porušenih medosebnih odnosov in negativnega vpliva na kulturo organizacije, v katero povabimo posameznika, ki vanjo ne sodi.

Kaj moramo torej poleg točnega poznavanja izkušenj in znanj vedeti o posamezniku, preden ga povabimo v naše podjetje? V praksi obstaja 7 glavnih vprašanj, na katere mora vodstvo poznati odgovor pred zaposlitvijo nove osebe. V pomoč vam navajamo prva tri vprašanja:

  • Katere so prevladujoče značilnosti kandidatove osebnosti in kako se kažejo v vedenju?
  • Kako se kandidatovo vedenje spremeni v stresnih situacijah in kateri dogodki bodo takšno stanje najpogosteje izzvali?
  • Katere so glavne točke tveganja, če kandidata zaposlimo, in kako minimizirati njihov vpliv?

Vas zanimajo odgovori na navedena vprašanja, preden zaposlite kandidata ali promovirate zaposlenega? Preko kombinacije različnih metodoloških orodij in izkustvenih pristopov vam omogočimo vpogled v razmišljanje in delovanje posameznika. Celovita evaluacija omogoča zanesljivo in točno napoved, kako se bo posameznik vedel in počutil v določenem delovnem okolju ter kaj lahko delodajalec od takšne osebe pričakuje.

Zaposlovanje naj temelji na metodološko - strokovnih in ne emocionalnih argumentih.

Kontaktirajte nas

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

EHC Partners