Pomembno: ni vsak coach primeren za vsakega klienta - odvisno kaj želi klient spremeniti ali doseči, vpliva na to, kakšen tip coacha klient sploh potrebuje
Pomembno: evaluacija kadrov ≠ psihometrično testiranje!
Pomembno: headhunting ne temelji na oglaševanju oz. samoiniciativnem prijavljanju kandidatov na razpisan oglas, ampak na proaktivnem iskanju svetovalca / headhunterja!
Pomembno:
Pomembno: kognitivne pristranskosti imamo neizogibno vsi, zato je še posebej pomembno, da jih kar se le da nadzorujemo tekom selekcijskih in evaluacijskih kadrovskih procesov
Pomembno: kompetenc ne moremo točno meriti s psihometričnim testiranjem, ampak je za to potrebna celovita kadrovska evaluacija!
Pomembno: letni razgovori imajo svoje standardne izzive (npr. pomanjkanje časa, suhoparno izpolnjevanje obrazca, nesmiselno / neučinkovito zastavljeni cilji, ipd), ki se jih lahko preko izobraževanj vodij uspešno naslovi in minimizira
Pomembno:
Pomembno: vsebinska in metodološka formulacija vprašanj oz. trditev lahko bistveno vpliva na relevantnost in točnost rezultatov, zato je koristno, da meritev izpelje strokovnjak na tem področju
Pomembno: meritev ima svoje metodološke zakonitosti, zato je zelo pomembno, kako zastavimo samo ocenjevalno matriko in vprašalnik, da bomo dobili kar najbolj relevantne rezultate
Pomembno: pojma ne smemo enačiti s pojmom upravljanje s talenti kljub sorodnim vsebinam in ciljem
Pomembno:
Pomembno: metodologija sicer vključuje psihometrično testiranje članov ekipe, vendar zgolj teoretična združljivost posameznih lastnosti in sposobnosti za točno oceno ne zadošča
Pomembno: ocenjevalni center je časovno in finančno precej potratna metoda, hkrati pa tudi izvedbeno zelo zahtevna z vidika relevantne zasnove in primernega treninga ocenjevalcev
Pomembno:
Pomembno: v teoretičnih izhodiščih se organizacijska klima pojma zadovoljstvo zaposlenih dokaj strogo ločuje, v praksi pa je ta ločnica precej manj razvidna; v obeh primerih gre za to, kaj zaposleni v določenem delovnem okolju zaznavajo kot dobro, koristno, učinkovito, kaj pogrešajo in česa si ne bi več želeli
Pomembno: organizacijsko kulturo je mogoče spreminjati zgolj z načrtnim in sistematičnim vplivanjem na formalne in tudi neformalne (mnenjske) vodje
Pomembno: zasnova meritve (pristop, tip vprašanj, tip pridobljenih podatkov, principi obdelave podatkov) pomembno vpliva na verodostojnost pridobljenih rezultatov in posledično zaključkov, zato se pri izvajanju organizacijskih meritev priporoča sodelovanje s strokovnjakom
Pomembno:
Pomembno:
Pomembno: v procesu se je potrebno zavedati subjektivnih napak ocenjevanja in tudi omejitev posameznih metodoloških pristopov
Pomembno: učinkovito upravljanje delovne uspešnosti je nerazdružljivo povezano z drugimi vodstveno – kadrovskimi orodji in pomembnimi vidiki vodenja (npr. obdobni razgovori, kakovost odnosa med vodjo in zaposlenim, smiselna postavitev ciljev, kultura povratnih informacij v podjetju ali organizaciji, ipd)
Pomembno: v teoretičnih izhodiščih se organizacijska klima od pojma zadovoljstvo zaposlenih dokaj strogo ločuje, v praksi pa je ta ločnica precej manj razvidna; v obeh primerih gre za to, kaj zaposleni v določenem delovnem okolju zaznavajo kot dobro, koristno, učinkovito, kaj pogrešajo in česa si ne bi več želeli
Pomembno: četudi ima podjetje / organizacija vpeljan program zadrževanja kadrov, je na individualni ravni zelo pomembno redno spremljati percepcijo ključnih kadrov preko drugih kadrovskih orodij (npr. obdobni razgovori)